Antiparazitare externe

Acţiune terapeutică: Pisici şi iepuri-animale de companie Pentru prevenirea şi tratamentul infestărilor cu purici la pisici. Produsul poate fi utilizat ca parte a strategiei de tratament în cazul dermatitei alergice provocată de purici (DAP) la pisici. Pentru prevenirea şi tratamentul infestăr..
Compozitie:Fiecare doza (pipeta) contine:Model si talia caineluiPipetaImidaclopridPermetrinaE321Advantix solute spot-on pentru caini pana la 4 kg0.4 ml40 mg200 mg0.4 mgAdvantix solute spot-on pentru caini de la 4 kg pana la 10 kg1.0 ml100 mg500 mg1.0 mgAdvantix solute spot-on pentru caini de la 10 k..
Advocate pentru caini este un produs antiparazitar de uz extern ce contine imidacloprid, si este foarte eficient in tratarea infestatiilor cu purici, pentru o perioada de o luna dupa o singura administrare. Pipeta Advocate poate fi folosita ca tratament impotriva alergiilor provocate ..
DENUMIREA PRODUSULUI AMFLEE COMBO DOG  M 134 MG DENUMIREA PRODUSULUI MEDICINAL VETERINAR AMFLEE combo 134 mg/ 120,6 mg  solutie spot-on pentru caini de talie medie;   DECLARAREA (SUBSTANTEI)  SUBSTANTELOR ACTIVE A  ALTOR INGREDIENTE (INGREDIENTI) Fiecare pipeta ..
INDICAŢIIProdusul ANTIPOUX-VAN FORTE are acţiune antiparazitară împotriva speciilor de purici (Ctenocephalides spp.) şi cǎpuşe (Ixodes spp., Rhipicephalus spp., Dermacentor spp.) care parazitează câinii şi pisicile.Câinii şi pisicile se pudrează uşor în special în regiunea gâtului.Pentru a s..
La achizitionarea a 5 produse din acelasi model primiti unul gratis!Indicații Pentru tratamentul infestațiilor cu căpușe și purici la câini. Acest produs medicinal veterinar este un insecticid sistemic și acaricid care oferă: - activitatea de ucidere imediată și persistentă pentru purici (Ctenoc..
Produsul medicinal veterinar Broadline este indicat în mod special în cazul în care toate cele trei grupuri sunt vizate în acelaşi timp. Ectoparaziţi - Tratamentul şi profilaxia infestaţiilor cu purici (Ctenocephalides felis). Elimină puricii în 24 de ore de la aplicare. Un tratament oferă prote..
DENUMIREA PRODUSULUI-CANIDER U 20 GR  Substante active: Amitraz, neomicina sulfat. Unguent antiparazitar pentru tratamentul scabiei (demodecice, sarcoptice). Administrare: externa. ACTIUNE FARMACOTERAPEUTICA Amitrazul actioneaza ca paraziticid prin inhibitia monoaminooxidaze..
Pentru tratamentul infestării cu purici și căpușe la câini si pisici Produsul medicinal veterinar are activitate de eliminare imediată și persistentă până la o lună a puricilor (Ctenocephalides felis și C. canis) și a căpușelor (Rhipicephalus sanguineus, Ixodes ricinus, I. hexagonu..
Actiune Produsul contine ca substanta activa cypermetrina, un piretroid de sinteza; actioneaza asupra ectoparazitilor, atat prin contact, cat si prin ingestie. Concentratiile mici ale solutiei de lucru si toxicitatea redusa a cypermetrinei pentru operator, animal si mediu fac din Cyper-Vet ..
DENUMIREA PRODUSULUI MEDICINAL VETERINAR ENDECTOCID Soluţie POUR –ON 10 ml. Compoziţie Substanţă activă: Ivermectină 5 mg/1 ml. Excipienţi (glicerol formal, propilen glicol) ad. 1 ml Acţiune farmacologică Ivermectina este un antibiotic din clasa lactonelor macrociclice, care se obţ..
Zgarda antiparazitara Foresto S se foloseste in lupta impotriva purecilor si capuselor la cainii si pisicile cu greutarea de maximum 8 kg. Cainii si pisicile au fost intodeauna expusi infestatiilor cu pureci si capuse iar un ultimii ani bolile raspandite de acesti paraziti au devenit din ce ..