Antiinflamatoare

Indicatii: Boli reumatice degenerative: coxartroze, gonartroze, spondiloze (artroza coloanei vertebrale), artroze interfalangiene (si ale încheieturilor mainilor si picioarelor). Convalescenta (ca fortifiant). Precautii: Produsul se va administra cu prudenta in boli autoimune (poliar..
Cimalgex se utilizeaza la caini pentru tratamentul durerii si inflamatiei asociate osteoartritei (o boala de lunga durata care cauzeaza leziuni si dureri la nivelul articulatiilor). De asemenea, se utilizeaza pentru gestionarea durerii si inflamatiei asociate interventiilor chirurgicale pe o..
DENUMIREA PRODUSULUI DEXAFORT 50 ML Compozitie: Fiecare ml contine: Dexametazona 2 mg (sub forma de Dexametazona phenylpropionate) Dexametazona 1 mg (ca Dexametazona fosfat de sodiu) Conservant: Alcool benzilic mg 10.4. Utilizari : Dexafort este indicat pentru utilizarea ca un ..
IndicațiiSe recomanda la caini si pisici in tratamentul urmatoarelor afectiuni: reacţii alergice, hepatită, mioglobinurie, anemie toxică, şoc, stres şi urticarie.Tratamentul local al artritei, bursitei, luxaţiei, periartritei, tendinitei şi tendovaginitei. ContraindicațiiA nu se utiliza la ..
Substanţa activă: dexametazonăSpecii ţintă: bovine, cabaline, câini, caprine, pisici, porcineAcţiune terapeutică:Cabaline, bovine, caprine, suine, câini şi pisici În tulburări metabolice şi cetoză la bovine, toxiemie puerperală la scroafe; procese inflamatorii neinfecţioase (artrite, periartrite..
COMPOZITIE: Pentru o tableta : Dexametazona 0,5 mg DESCRIERE: Dexametazona are un efect usor asupra echilibrului apei si electrolitilor, in doza declarata. Pisicile plictisite de mancarea lor obisnuita, vor aprecia gustul acestor tablete. INDICATII: Pentru caini si pisici : afectiuni ..
Substanţa activă: dexametazonă, metionină, vitamina A, vitamina B1, vitamina CAcţiune terapeutică: Câini, pisici, porumbei voiajori şi de ornament În tratamentul afecțiunilor alergice și inflamatorii (eczeme, insuficienţa cronică hepatică, artrite, otita pavilionului extern al urechii).Prezentar..
DENUMIREA PRODUSULUI MEGLUVET 100ML Declararea substantelor active si a altor ingrediente Fiecare ml contine: Substanta activa: Flunixin (meglumin) 50,00mg; Excipienti: Fenol 4,0mg. Indicatii pentru utilizare, specificarea speciilor tinta Bovine: tratamentul inflamatiilor acute s..
DENUMIREA PRODUSULUI MELOVEM 5 MG/ML 100 ML Melovem 5 mg/ml, solutie injectabila pentru bovine (vitei si tineret bovin) si porcine. Compozitie fiecare ml contine: substanta activa: meloxicam 5 mg excipient (excipienti): alcool benzilic 50 mg Actiune terapeutica Meloxicamul este u..
Compoziţie Un supozitor conţine meloxicam 15 mg şi excipienţi: hidroxistearat de macrogolglicerol, grăsimi solide de semisinteză (Suppocire AM). Grupa farmacoterapeutică: antiinflamatoare şi antireumatice nesteroidiene, oxicami. Indicaţii terapeutice Meloxicam 15 mg supozitoare este indi..
DENUMIREA PRODUSULUI MELOXIDOLOR Solutie injectabila Compoziţia calitativă şi cantitativă  -1 ml produs conţine: Substanţă activă : Meloxicam 5 mg. Excipient (excipienţi): Etanol 150 mg. Forma farmaceutică Soluţie injectabilă. Soluţie limpede, de culoare galbenă. Specii ..
Compozitie: Fiecare comprimat contine urmatoarea cantitate de robenacoxib si este marcat cu „NA” pe o parte si cu urmatoarele simboluri pe cealalta parte: Robenacoxib/comprimat Simboluri 5 mg AK, 10 mg BE ,20 mg CD, 40 mg BCK Comprimatele sunt rotunde, de culoare bej spre maro si sunt indi..